30 Haziran 2009 Salı

hecedir hayatın ta kendisi


Burhan Uygur’un orjinalden baskı şiir tablosunu eski bir Dali tıpkı basımının çerçevesine yerleştirmeye çalışırken, Dusty Springfield salonun ortasında In Private’ı söylüyor bağıra bağıra. Defalarca tekrarlandı şarkı. Yeniden yeniden.

Burhan Uygur’un tablosundaki sözcükler özgürlüğünü ilan edip şarkıya eşlik etmeye başladı. Dali duvara yüzünü döndü. Bir pencere açtı kendine. Sonsuzluğa. Burhan Uygur ise salonda artık.

“Her sonbahar gelişinde yok eski bir aşk hikayesi sonsuza kadar süren...
..ecedir hayatın ta kendisi” B.Uygur/ Her Sonbahar Gelişinde, 1992

Baş harfi silinmiş sağ alt köşedeki dizenin yaratım payı bırakıyor,
Ben hecedir hayatın ta kendisi dedim. Belki de gecedir kimine göre.

Hecedir hayatın ta kendisi ve derin izler bırakır.

Merhaba, kimse bilmese de merhaba, bir biz bilsek de merhaba.

Hecelere, sözcüklere, hayata dair herşeye merhaba.

30 haziran 2009

2 yorum:

  1. Ben de bilmecedir dedim ilk okuduğumda

    YanıtlaSil
  2. görece dir hayatın ta kendisi de olabilir di..niye olmasın ki..

    YanıtlaSil

İzleyiciler