29 Temmuz 2009 Çarşamba

Çözülmeler/Kopuşlar- EPISODE 2

İç Anlatmaları-1

Dantellerle örttüğüme bakma

Göğsümde teneke bir kutu.

Tıngırtısı benden önde gidiyor,

Uzun uzun yolları yürürken

Kendi içimden geçiyorum topuklarımı vura vura

Anlatmamaya yeminliyim.

Piç ettim lisanı,

Eskisi gibi net değilim,

Flulaştım.

Sıfıra çok yakınım

Artıya da eksiye de aynı şiddette yatkınım.

Ben nasıl duramadımsa sözümde,

Sözlerim de hiçbir noktanın önünde duramıyor,

Noktayı buluncaya kadar virgül virgül virgül,,,

Zerafetle ifadesi öyle zor ki,

Göğsümdeki teneke kutuda saklı ipekli mendilim.

Safiyeti gördüğüm yerde başlıyorum ağlamaya,

71 milletin sesinde kayboluyorum.

Bilirdin ki çeliktendim,

Yanlış.

İçi oyulmuş bir ağaç gövdesiyim.

Gazoz ağaçlarına inanıyorum hala,

Filmlerin, şarkıların içinde yürüyorum

Ellerime kollarıma eril kementler, kelepçeler

Yakalanır mıyım daha?

Serçe kalabilir miyim hala ?

Silahlandım, ne bekliyordun?

Düz yollar dururken

Dikine gitmek kolay mı???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler