1 Temmuz 2009 Çarşamba

paralel evrene nasıl gidebilirim ?

direksiyon eriyor ellerimde
kayıtsız, kızarmış gözlerim
bakıyorum güneşe mi,
karşı yönden gelen ejderhaya mı
uçarak yüzüme üfleyen alevini

gözlerimden içime akan şeritler
bayıltmak üzereyken beni
sırtımda kanatlar patlıyor
kaburga kanatlı karga oluyorum bak
korkusuzum artık.

özgürlüğün, yalnızlığın,
rüyanın yolundayım,
kimyasal enerjimle yakıp eritiyorum gerçeği

düşünen adam yapıp bozabiliyorum rahatlıkla
kırmadan üzmeden düzebiliyorum artık
sınırlı sorumlu poker kartlarını

üşenen adam yapıp bırakıyorum bu oyunu,
uyandırıyorum sıcak rüyasından şiiri
kalk
hakikatın metal dünyasına geçiyorum
kendine iyi bak.

1 yorum:

  1. özgürlüğün, yalnızlığın, rüyanın yolu..aynı adrese gider gibi, evrenleri paralel sanki..yolda giderken uykuda fazla bırakmamalı şiiri..ellerine sağlık...

    YanıtlaSil

İzleyiciler