8 Kasım 2011 Salı

Patlangoç

patlama ne zaman olacak bilemiyorum.
insanlara beğendiremediğim kelimelerim cümle cümle tespihlere dizildi.
sabır tespihi bin kez dolandı boynuma, boynum büküldü.
gözlerim artık güneşin yükseldiği yöne değil battığı yere bakar oldu, kamburlaştım.
bu patlama beklentisini de artık kof bulmaya başladım.
dönüp dönüp kendimi suçlamaktan da yıldım gayrı.
'dikip suladığım özenle yetiştirdiğim bu bitkinin bu pazarda değeri yokmuş' demek bile isterdim.
Üşencimden mi bilmem ama çevremde büyütebildiğim ne bitki ne böcek var.
içimde en kötüsü bile olamamanın öfkesi, elimde bok rengi bir normallikle günlerimi geçiriyorum.
bir matematik formülünün eşittirden önceki bölümünde kendimce dört işlem yapıp duruyorum.
onu onunla çarpalım, bunu buna bölelim, bundan da çıkaralım,
veyahut hadi devrimci bişeyler yapıp hepsinin karekökünü alalım,
daha da olmadı sanayiye götürüp integralini filan aldırırız.
diyorum ya işte patlama ne zaman olacak bilemiyorum.
birilerinin benden esaslı bir patlama istediğini bilsem sonuç farklı olur muydu ?
yok suçlamayın beni yine.
patlama yapma konusunda kesin olarak istekliyim.
malıma değerini verecek bir alıcı bekliyorum.
henüz dikmediğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler